środa, 22 stycznia 2014

Cera jasna - Który BB krem wybrać? - Garnier & Oriflame

Hej!
Kiedyś mówiłam wam w jednym z filmików,że mam dużo bb kremów. Dzisiaj przyszłam do was z taką pokazówką. Chcę wam zademonstrować kilka wariantów. Zaczynam od dwóch bb kremów które już na początku wam powiem,nie przypadły mi do gustu. Co jakiś czas będę wam pokazywała zdjęcia oraz recenzowała różne bb kremy. 

Ja mam cerę bardzo jasną,skłonną do zaczerwienień. Wymagam od bb kremów by zniwelowały zaczerwienienia i by zostawiły moja buzię promienną i lekko opaloną.

Zaprezentuję wam dzisiaj dwa bb kremy. 

BB krem z GARNIER oraz BB krem z ORIFLAME

BB krem Oriflame (producent informuję nas)
Krem BB Skin Dream SPF 30 Oriflame to produkt wielozadaniowy, łączący w sobie funkcje kremu nawilżającego, bazy pod makijaż, podkładu, korektora oraz filtru SPF. Dzięki niemu skóra będzie idealnie nawilżona przez cały dzień, gładka i rozświetlona, a niedoskonałości oraz przebarwienia zostaną zamaskowane.
Filtr SPF 30 to gwarancja wysokiej ochrony przed promieniowaniem UV.
Lekka konsystencja kosmetyku sprawia, że nie daje on efektu maski i świetnie sprawdza się w upalne dni. 

Cena: 35zł / 30ml

Skład ma nieziemsko długi. Bardzo mnie przeraża to!
Samo opakowanie jest moim zdaniem bardzo dobrze wykonane,jednakże za tą cenę pojemność powinna być przynajmniej 2 x większa. 
Co do gęstości produktu to jestem bardzo zdumiona jak mało potrzebujemy go do aplikacji. Owy bb krem ma bardzo lekką i wodnistą konsystencje co mi bardzo odpowiada ponieważ nie ma efektu maski po zaaplikowaniu go na naszą twarz - niestety śmierdzi chińskim plastikiem!!!
Krem wnika w naszą skórę w kilka sekund,i co mnie tylko denerwuję? To,że zostawia białą poświatę na mojej twarzy.
 bb krem jest bardzo jasny
Moim zdaniem dużo nie zmienił,ale przynajmniej nie widać zaczerwienień i wyprysków.

Tutaj wstawiam wam jeszcze kilka zdjęć:

BB krem z GARNIER (informacje od producenta) 
Krem BB (Beauty Balm Perfector) to kosmetyk wielofunkcyjny. Posiada właściwości nawilżające i korygująco-upiększające. Może być stosowany jako podkład, krem lub baza pod makijaż. BB stapia się z cerą, sprawiając że twarz jest naturalnie wygładzona, z wyrównanym kolorytem, bez efektu maski. Zawiera pochodną witaminy C i filtr UV.
Producent zapewnia nas o 5 cudownych właściwościach swojego kremu BB:
- Nawilża 24h
- Wyrównuje koloryt
- Koryguje niedoskonałości
- Rozświetla
- Chroni przed promieniami UVA/UVB - SPF 15

Cena: 19,99zł / 50ml
Tak samo jak bb krem z Oriflame ma wielką game chemii w składzie :( Ale mamy 50ml więc jest już lepiej!
Co do zapachu to jestem zadowolona bo pachnie pięknie - owocowo
Aplikacja - nie mam zastrzeżeń,konsystencja jest twarda i dobrze rozprowadza sie na twarzy.
Po zaaplikowaniu niestety krem zastyga i sprawia że czujemy ciężką maskę na twarzy. Bardzo mi się to nie podoba bo nie lubię mieć nic "ciężkiego" na twarzy!
Ciemno to widzę :P
Kolor jest minimalnie za ciemny dla mojej cery. Jestem gotowa wyjść umalowana tym bb kremem w gości czy na impreze. Lecz za często go nie aplikuję ponieważ tak jak mówiłam wcześniej jest to krem bardzo ciężki.


Ok, i na koniec kilka słów. Gdybym miała wybierać miedzy tymi dwoma produktami to bez zawahania wybrałabym Garnier. Wtapia się w naszą cere w kilka sekund,pachnie nieziemsko i cena też jest bardzo zadowalająca. Bb krem z Oriflame jest za drogi,śmierdzi i ma zostawia zbyt jasną poświatę.
Sami oceńcie! Czekam na wasze komentarze z opinią waszą osobistą. 
To mój drugi post i mam nadzieję,że wybaczycie mi wszystkie moje błędy :*
Wasz Madzik :*

5 komentarzy:

  1. Ja też wybieram Garnier. Używam go już od wielu lat i się świetnie sprawdza . Polecam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. :)
    Może obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziéki! Juz obserwuje :)i tego samego oczekuje :P

      Usuń
  3. ja właśnie wczoraj zakupiłam krem BB Garnier w Rossmanie w promocji i jestem zadowolona z zakupu :) mam cerę bez żadnych problemów więc sprawuję się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie garnier light również jest za ciemny. Z powyższej recenzji bardziej podoba mi sie oriflame bo skora na zdjęciach wyglądała na nawilżona i ładnie wtopił się w karnacje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia