wtorek, 21 stycznia 2014

Halo już jestem! Grudzień/Styczeń - fotofon

Styczeń mija a ja mam dla was porcję zdjęć :) Wiosno gdzie jesteś? Dopiero zima przyszła a ja juz wołam o wiosnę! 
Usta czerwone,dzięki wam zrozumiałam ze to mój kolor!

 Mamy nowego domownika :) Nika
Uśmiech dla was :*
Romans z arbuzem z Fabryki Świec Light
Moja druga choinka 
Rytuał wspólnego klejenia łańcucha na choinkę zaliczony.Kocham Cię Sis!
Świąteczna drożdżówka upieczona! Dziękuje DeserekTV za przepis,była pyszna!
Cudo! Bombka wyszyta igłą i nitką! 
13.01/2014 - śnieg w Słupsku.Czyżby zima sobie o nas przypomniała?
I znowu zaczęłam pić kawę! Wszystko przez was :P
dziękuję!
Malowanko? Grunt,że ja potrafię się w tym odnaleźć :D
Nowe zapachy wosków w Fabryce Świec Light,huraaa!!!
25-lecie małżeństwa moich rodziców.Impreza była super,padłam o 19:00 spać :P
Kocham biegać w bluzie po domu a wy?

Kochani,to moj pierwszy post na tym blogu.Jestem w pełni zdeterminowana i pełna pomysłów.Postaram się pogodzić nagrywanie filmików na youtube i pisanie dla was na blogu.
Tym czasem zapraszam was jeszcze na świeżutki filmik:
Buziak:* Wasz Madzik :*

2 komentarze:

  1. Madziu nie wiem, czy mnie pamiętasz :) Miło widzieć że znowu działasz na blogu. Myślałam jakiś czas temu dlaczego się nie odzywasz, widziałam że Twój blog nie rusza. W końcu napisałaś na FB że grafik nawalił, to nic i tak jest super :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:* Starałam się.I tak chce jeszcze kilka poprawek nanieść,ale to w praniu wyjdzie :) Buziak:*

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia