niedziela, 23 marca 2014

Wiosenny strój dnia

Hej! 
Zapraszam na mój wiosenny strój dnia. Jak się spodoba to będzie więcej takich postów. Buziak:*










Na sobie miałam:
* Bluzka - http://www.oasap.com/sweatshirts-hoodies/37081-loose-adyn-oo-sweatshirt.html
* Spodnie - Giesmack
* Baleriny - http://elilu.pl/obuwie/balerinki/5.html?sort_by=name&direction=asc&limit=18&filter%5Bdisplay_mode%5D=box&1395567421144
* Apaszka - Sklep Chiński
* Torba - House 
* Kolczyki - http://www.oasap.com/earrings/34164-standout-drop-earrings.html
* Zegarek - GENEVA
* Jaskrawe bransoletki - Sklep Chiński
* Reszta bransoletek - prezent

12 komentarzy:

  1. aaa to już wiem gdzie to :P Koło Kolbego ;)
    Madzia zlikwiduj proszę weryfikację obrazkową przy komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, ale przytylas. zbadaj sie lepiej, bo rok temu bylas o wiele chudsza jak przypominam sobie jakies zdjecia z outfitami. moze masz cos z tarczyca? bo chyba nie jesz tak duzo zeby tak szybko tyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Badalam się jest wszystko ok :) Rok temu ważyłam tyle samo :P

      Usuń
    2. Bardzo fajnie wyglądasz takie komentarze mnie rozbrajaja...jedni tyja drudzy chuda a co to ma za znaczenie wobec wiecznosci? Zyjmy cieszmy sie zyciem i nie pozwolmy ludziom siebie oceniac.
      p.s ja jakis czas temu przytylam i tez ciagle mnie pytali czy tarczyca.. teraz mam to gdzies samo zeszlo do momentu ze jest mi ze soba dobrze a jak komus nie pasuje to zamknij oczy :)

      Usuń
  3. Fajnie wyglądasz Madzik, czytam i ogladam Cie od dłuższego czasu, też jestem ze Słupska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło :) Odezwij się kiedyś do mnie na moim facebook: madzik230390 ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Cudne butki :D Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebkę masz bomba :D zazdroszczę :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem nie wygladasz korzystnie . zestawienie kolorow niestety nie pasuje do siebie .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia