wtorek, 1 kwietnia 2014

Maść antybakteryjna która niweluję krosty i plamki na twarzy - OZONOSEPT

Hej!
Dzisiaj przyszłam do was z krótką recenzją maści OZONOSEPT która zawiera ozonki o działaniu przeciwgrzybicznym i antybakteryjnym.


Opis producenta:
Co to jest Ozonosept? – opis działania.
Ozonosept – maść jest preparatem kosmetycznym, powstałym na skutek ozonowania oliwy z oliwek. W procesie ozonowania oliwy powstają związki o małej, jak i dużej masie molowej (aldehydy, nadtlenki, kwasy karboksylowe oraz ozonki), które mają wpływ na właściwości użytkowe i terapeutyczne oliwy. Poprzez niewłaściwe ozonowanie można doprowadzić do utworzenia w znacznym stopniu szkodliwych dla skóry aldehydów. Specjaliści firmy Metrum Cryoflex dokładnie określają stężenie ozonu w danym opakowaniu i zawartość związków powstałych w wyniku ozonowania. Ozon w olejkach i kremach utrzymywany jest w postaci ozonków, substancji chemicznych powstałych w wyniku reakcji chemicznej, zwanej “Reakcją Criege’a” (od nazwiska niemieckiego chemika Rudolfa Criegee (1902-1975)). Ozonki są stabilnymi składnikami, które nie ulatniają się z czasem i których struktura umożliwia im przenikanie do wszystkich warstw skóry oraz pozytywne oddziaływanie na komórki. Dzięki właściwościom utleniającym, ozonki umożliwiają i intensyfikują komórkowe reakcje chemiczne z udziałem najważniejszego dla regeneracji i obrony komórek pierwiastka – tlenu.

Ozonosept maść jest przeznaczona do pielęgnacji skóry po zabiegach chirurgicznych, laseroterapii, depilacji, skóry narażonej na różnego rodzaju otarcia, uciski i podrażnienia, do pielęgnacji skóry z odparzeniami pęcherzami oraz po ukąszeniach owadów, oparzeniach I stopnia. Przeciwdziała stanom zapalnym. Może też być profilaktycznie stosowany przez osoby długotrwale unieruchomione, narażone na powstanie odleżyn.
W wyniku badań naukowych w Laboratorium Izis w Warszawie oraz Akademii Medycznej we Wrocławiu wykazano pozytywne działanie ozonu na ciało:
  • działanie antybakteryjne i silnie przeciwgrzybiczne
  • poprawę krążenia krwi i limfy oraz przyspieszenie dostarczania tlenu do tkanek, zmniejszając tym samym stany zapalne i zastój płynów charakterystyczny dla np. cellulitu,
  • poprawę metabolizmu tlenu na poziome czerwonych krwinek dzięki zwiększonej utylizacji glukozy, rozbijaniu kwasów tłuszczowych i aktywacji enzymów, które blokują wolne rodniki;
  • działanie przeciwzapalne,
  • przyspieszone gojenie skóry



Moja opinia:
Maść jest moim zdaniem GENIALNA! W jeden dzień usunęła niedoskonałości na moim czole. Tak! W ciągu jednego dnia! 

Otóż jednego pięknego dnia wyskoczyły mi straszne krosty. Podkład który używałam miał w swoim składzie jeden składnik który mnie uczulił. Pomyślałam sobie,że spróbuję tej maści. Słuchajcie w poniedziałek wieczorem przed zaśnięciem posmarowałam sobie punktowo te małe czerwone plamki,rano jak wstałam miałam je mniejsze a wieczorem jak kładłam się spać nie miałam ich wcale! Ktoś może mi napisać,że kłamie albo to bzdury co piszę,ale jeżeli sama/sam nie sprawdzisz to się nie przekonasz. 

Produkt ma bardzo intensywny i specyficzny zapach który nie każdemu może się spodobać,ale jak wiadomo syrop który jest gorzki i nie dobry albo tabletki które nam nie smakują są najbardziej pomocne w zaleczeniu czy powrotu do zdrowia.
Ja polecam stosować ten produkt wieczorem,przed zaśnięciem.
Plusy:
- szybkie działanie
- nie wysusza skóra
Minusy:
- Cena
- Specyficzny zapach
chociaż z drugiej strony działanie tej maści rekompensuję i cene i specyficzny zapach.

Pamiętaj!
To jest moja opinia i ty możesz mieć zupełnie inną :) Czekam na wasze pytania :) Pozdrawiam
Wasz Madzik :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia