wtorek, 15 kwietnia 2014

Woski - zapach i cena EOL

Hej!
Dzisiaj ja o woskach!
Dużo się słyszy o tych woskach,opinie są podzielone. Nie każdemu one przypadły do gustu. 



Zaczne od ceny: 1,50zł/szt
Zapachów jest ok 62 więc możemy wybierać i wybierać.
Miałam tą możliwość przetestować wszystkie woski i właśnie dlatego zdecydowałam się wam o nich napisać.



OPAKOWANIE:
-przezroczysta folia sklejona po brzegach co mi się nie podoba

ZAPACH:
-i tutaj warto nadmienić iż nie każdy zapach przypadł mi do gustu 
-nie każdy wosk ma trwały zapach
-nie które pachna tylko przez 15min później brak zapachu
-naszczęście większość pachnie od 40 do 120min 
-zapachy są inetnsywne i mniej intensywne,wszystko zależy od tego jaki wosk wybierzesz
Ale to zauważyłam nie tylko przy testowaniu tych wosków ale wielu innych firm również.

CENA:
1,55-1,70zł/szt  cena jest bardzo niska,można się pokusić o stwierdzenie iż za 6zł mamy 4 woski EOL.

KONSYSTENCJA:
-woski są twarde i można je złamać rękoma lecz ja używam zawsze ostrego noża. 




INSTRUKCJA: 
1. Wosk wkładamy na górną część kominka
2. Zapalamy świeczkę pod woskiem
3. Czekamy az zacznie pachnieć

NA TAK:                               
- wiele róznych zapachów w sklepie                               
- cena                                                     
- dostępny w wielu sklepach w Polsce                                 
NA NIE:
 - nie które woski mają nie przyjemny zapach
 - problem z wydobyciem zastałego wosku z                          kominka (ale nie tylko z tymi woskami miałam 
 taki problem,jest wiele innych firm znanych wam                  na pewno z którymi miałam ten sam problem)
 - opakowanie


OGÓLNIE:
Dla każdego coś dobrego - wiele zapachów i każdy sobie coś znajdzie. Cena jest bardzo niska co zachęca. Mam wiele wosków i wielu firm i jeżeli miałabym w procentach wam napisać na ile ich oceniam to na 100% możliwych EOL ma odemnie 80%


Pozdrawiam robaczki :*
madzik230390

5 komentarzy:

  1. ciekawe woski i ta cena zachęca :) może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te woski ale niestety nie przypadły mi do gustu. Zapachy sa sztuczne i nietrwałe. Powróce do YC i BB.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. silna kobitka z Ciebie, bo ja złamać go rękami nie mogę :P Na razie znalazłam 2 zapachy, które pachną przez małą chwilę, a jeden, który pachnie intensywnie przez kilkanaście godzin pachnie bardzo nie miło - delikatnie pisząc...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Yankee, ale również nie wszystkie :)
    Ja zazwyczaj podgrzewam delikatnie zastygly wosk i wtedy da się go wyciągnąć, albo rozgrzewam go płynnej konsystencji i za pomocą papieru toaletowego/ręcznika papierowego 'wpijam' :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia